marți, 27 iunie 2017

O saptamana cu valoare, iubire si pretuire!


                      "Ma simt confortabil cu nivelul meu actual al pretuirii de sine"

  "Cu cat ma sprijin mai mult prin iubirea si prin acceptarea mea, cu atat mai vrednic de ele ma simt. Cu cat ma simt mai vrednic de iubire si de acceptare, cu atat mai bine ma simt in pielea mea. De fapt ma simt de-a dreptul fericit. Accept mult mai usor lucrurile bune care vin in viata mea si incep sa sesizez oportunitati pe care nu le-am sesizat niciodata pana acum. Ii permit vietii sa ma conduca in directii noi, nebanuite, catre destinatii extrem de interesante. Imi las mintea sa se inalte intr-o zona a imaginatiei care depaseste cu mult tot ce am crezut vreodata ca este posibil.

  Imi dau astfel seama de posibilitatile infinite care imi stau in fata, iar viata mi se pare dintr-o data extrem de incitanta. Realizez ca am dreptul sa duc viata pe care mi-o doresc. Poate ca mai trebuie sa schimb unele lucruri in viata mea, sa renunt la unele convingeri depasite, la diferite limitari care nu ma mai cuprind, dar DA, pot sa fac acest lucru! Merit sa ma bucur de TOT CE POATE FI MAI BUN IN VIATA!"

  by Louise L. Hay
Foto: Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...