marți, 28 februarie 2017

O primăvară impecabilă, perfectă și plină de iubire!


Haideți să rostim scurte afirmații pozitive, să ne inducă o stare de spirit bună, să pășim în această primăvară plini de energie, sănătate și vitalitate. Vă prezint o scurtă afirmație pozitivă care ne va stimula, gândirea, luciditatea și perspectiva asupra noastră și a vieții:

 În fiecare dimineață mă trezesc pentru a iubi. Îmi place să îmi imaginez și să acționez ca și cum aș fi DEJA perfect, desăvârșit și complet. Inima mea este deschisă și receptivă în fața binelui de orice fel, și nu mă mai lupt pentru a obține ceea ce-mi doresc, căci știu că toate lucrurile de care am nevoie și pe care mi le doresc vor veni singure la mine, la momentul oportun. Mă simt împăcat, căci știu că Universul se află de partea mea. Îmi aliniez conștiința cu Sinele meu Superior și trec senin prin toate experiențele pe care mi le rezervă viața.
                                                               by   Louise L. Hay


Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...