marți, 20 septembrie 2016

O toamnă plină de iubire!


"Îmi găsesc relaxarea, bucuria și vindecarea în lucrurile simple. Contemplu cu iubire natura, iar acest lucru mă învață să mă contemplu cu iubire pe mine insămi". ~by  L L. Hay ~

   Deși toamna este asociata cu melancolia și tristețea, vremea mohorâtă tinde să ne scadă apetitul, pofta de viață și starea de spirit. Dar acest lucru este doar temporar și în mintea noastră. Putem să ne bucurăm la fel de bine de o toamnă plină de iubire, de o toamnă plină de frumusete, bogată sufletește și spiritual. Toamna ne poate stimula simțurile la fel ca primăva sau alt anotimp. Am scăpat de căldura care ne-a toropit și am intrat în racoarea aerului curat, racoarea sezonului rece, sezonul fructelor și al legumelor specifice toamnei, și al sărbătorilor tomnatice,dar nu în ultimul rând ne poate stimula simțurile dragostei al iubirii, energia pozitivă  și stare de bine a nopților lungi în care iubirea ne cuprinde gândurile, mintea și trupul iar Universul este de partea noastră. Iubirea ne farmecă și ne vindecă de toate așa zisele astenii și stare de rău și aduce un echilibru în viața noastră.
    Toamna este anotimpul în care simțim ploaia, umezeala și răcoarea care ne cuprinde și care "face ca obișnuitul să pară neobișnuit"
    Sunt recunoscatoare pentru acest anotimp și Mulțumesc!

Sursa foto: Internet
 Gabriela Bogdan

Un comentariu:

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...