joi, 1 septembrie 2016

A venit toamna! - Si eu Multumesc!




https://www.youtube.com/watch?v=X89rZkKBnPU

Întelegând cu adevarat puterea recunoștinței îți poate schimba pentru totdeauna viața!
Așa că bucurați-vă de această poezie " Raportul Vremii" de G.B. Gallagher

"Sunt vertical în orice zi , este o zi bună"...

Asta e ceea ce spun întotdeauna. Și multumesc pentru sănătatea mea.
Dacă mă întrebi pe mine, "Ce mai faci?" 
Voi răspunde, "MINUNAT/ GROZAV!" 
Pentru că așa cum spun, așa și fac. 
Și  multumesc că-mi pot alege atitudinea.
Când viața-mi dă nori negri și ploaie, 
apreciez umezeala ce aduce o buclă/ un cârliont moale în părul meu.14:06
Când viata îmi dă lumina soarelui,
 îmi întorc cu recunoștință fața în sus pentru a-i simți căldura pe obrajii mei.
Când viața aduce ceața,
 îmi strâng puloverul  în jurul meu și mulțumesc pentru tainica învăluire răcoroasă  care face ca obișnuitul să pară neobișnuit și uimitor.
Când viața aduce ninsoarea, mă reped afară pentru a prinde pe limbă primii mei fulgi, să gust miracolul de gheață care este un fulg de nea.
 Evenimentele și experiențele de viață sunt ca și vremea - Ele vin și  pleacă, fără să tină cont de alegerea mea.
Așa că, ce naiba ?! Pot decide la fel de bine să mă bucur de ele.
Pentru că într-adevăr, ESTE un timp pentru fiecare scop sub înaltul cerului.
Fiecare sezon/anotimp aduce  propriile sale binecuvântări unice ...
... ȘI EU MULȚUMESC!

Sursa foto: Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...