sâmbătă, 13 februarie 2016

O iubire!


Hai! Nu mă mai cicăli!
Îmbrățișează-mă și iubește-mă așa cum sunt!
Îti ofer inimioara mea în schimbul unei îmbrățișări.
Iubirea mea necondiționată este inepuizabilă,
Ea este plină de pasiune,
expresia dăruirii,
a sentimentelor și miracolelor!
Ți le dăruiesc! Sunt toate ale tale!
Aici și acum!
Acum mă eliberez de tot ce este negativ și
Sunt aici să-ți împărtășesc toate aceste bucurii ale expresiei mele.
Iubirea necondiționată,
Pură
Și în totalitate.
Ești pregătit?
Respiră!
Te înalț cu fiecare clipă la ceruri,pe cele mai înalte culmi.
Cu fiecare mângîiere pe care ți-o ofer,
Cu acele picături de fericire pline de pasiune, dragoste și plăcere
Toate sunt doar pentru tine!
Ele îți umplu inima, trupul, mintea, conștiința
Și întreaga ființă.

 Sursa foto: Internet
Text si videoclip: Gabriela Bogdan





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...