luni, 8 februarie 2016

Astazi este o zi minunata. Aceasta este alegerea mea. AFIRMATIE

 

In infinitatea vietii mele, totul este perfect, integral si desavarsit.Consider ca trebuie sa ma eliberez de orice tipar care opune rezistenta in mintea mea.Nici un astfel de tipar nu are o putere reala asupra mea. Eu reprezint singura putere reala asupra mea. Eu reprezint singura putere in lumea subiectiva. Imi accept cat de bine pot toate schimbarile din viata mea. Ma accept pe mine insumi si felul in care ma schimb. In acest scop, fac tot ce-mi sta in puteri. Cu fiecare zi care trece, procesul devine din ce in ce mai usor. Ma bucur ca imi accept propriul ritm interior si ca nu ma opun curentului vietii mele aflate intr-o continua schimbare.
 Astazi este o zi minunata. Aceasta este alegerea mea.

 Totul este perfect in lumea mea.  ~by Louise L. Hay~

Sursa foto:cosmeb.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...