vineri, 17 iulie 2015

O vara plina de iubire!

 
  Scurte reflexii menite sa ne stimuleze gandurile pentru o vacanta perfecta!

   Fiecare dimineata este o binecuvantare. Incep ziua recunoscatoare pentru tot si mai ales pentru aceasta vacanta meritata. Sunt o persoana buna, de aceea Universul ma ajuta in tot ceea ce vreau sa fac.
   In aceasta minunata zi, soarele imi zambeste, iar eu ma scald in razele lui binefacatoare. Privesc in jurul meu si realizez cu multumire tot ce a creat Dumnezeu.
    Sunt fericita ca ma aflu aici si acum, contempland valurile marii, stralucind in soarele stralucitor. Iubirea de sine ma insoteste oriunde as calatorii. Oriunde merg, ma aflu in siguranta, de aceea Universul imi calauzeste drumul, datorita gandurilor mele pline de multumire si recunostinta.

   Soarele isi intinde razele in marea involburata pentru a o incalzi. Ea primeste bucuroasa caldura ei si se sparge de tarm.Inspir si respir briza marii, meditand la ce trebuie sa stiu. Intotdeauna primesc raspunsul, multumesc Divinului si ma bucur de acest moment prezent pe care il apreciez si sunt recunoscatoare pentru ca ma aflu aici. Marea imi da inspiratie pentru tot ceea ce vreau sa fac, de aceea ma las in mrejele ei. Ma simt bine si primesc multumita fiecare idee noua care imi vine in minte.
  Aceasta este una din cele mai bune zile din viata mea, o iubesc si ma bucur de ea pentru
ca totul imi merge bine.
             Astazi este o zi minunata!
                                                           

Sursa foto: Internet
Text: Gabriela Bogdan
                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...