luni, 2 martie 2015

O primavară perfectă, desăvârșită și plină de iubire!


  "Transcend obstacolele și pătrund în lumea tuturor posibilităților.”

   Porțile înțelepciunii și învățării sunt totdeauna deschise, iar eu optez în fiecare zi pentru a trece prin ele. Barierele, blocajele, obstacolele și problemele nu sunt altceva decât profesorii mei personali, care mă învață să mă eliberez din mrejele trecutului și să pătrund în Lumea  Tuturor Posibilităților. Îmi place să-mi lărgesc orizonturile mentale și să mă gândesc la viața ideală pentru mine. Cu cât mă gândesc la mai multe lucruri bune, cu atât mai ușor se dizolvă barierele și obstacolele din calea mea. Viața mea se umple de mici miracole, care apar din senin. Când și când, îmi acord permisiunea de a nu face absolut nimic. În astfel de momente, rămân deschis în fața Înțelepciunii Divine. Sunt un student al vieții, iar acest lucru mă încântă mai presus de orice."
 by- Louise L. Hay

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...