luni, 9 februarie 2015

Dialogul meu interior


  De cat ori meditez si ma gandesc in sufletul meu, o fac cu iubire si recunostinta. Imi iubesc propriile ganduri pentru ca stiu ca ele imi creaza realitatea. Chiar daca uneori nu se intampla cum mi-am dorit, accept consecintele si merg mai departe, imi accept propriile greseli si ma accept asa cum sunt in momentul prezent. Atunci cand ma folosesc de ganduri, uneori apar efectele lor, alteori le astept. Imi accept acest dialog cu toata luciditatea si pregatita sa aflu raspunsurile, de aeea cand ma intreb "ce trebuie sa stiu', apare si raspunsul la momentul potrivit. Stiu ca viata mea depinde de aceste ganduri, pentru ca ele imi modeleaza viitorul prin insusi emotiile pe care le insotesc. Si atunci ma intreb: gandurile pe care le emit acum, imi doresc sa-mi modeleze viitorul?
Accept cu usurinta orice schimbare care apare, pentru ca stiu sa ma controlez, sa-mi controlez sentimentele si emotiile, de aceea ma iubesc si ma accept neconditionat.
   Iubirea neconditionata ma face sa vad lucrurile cu claritate, sa-i accept si sa-i iubesc neconditionat pe cei din jurul meu. Deoarece stiu ca viata mea depinde de aceste ganduri si emotiile pe care le insotesc,  invat in fiecare zi sa le controlez intr-o perspectiva pozitiva, cat mai creatoare si dau voie doar acelor ganduri pe care le doresc sa-mi modeleze viitorul. Si cand practic aceste metode cu perseverenta si rezultatele lor sunt din ce in ce mai bune.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...