luni, 23 februarie 2015

Ai o problema?


   "Corpul meu nu functionea cum trebuie, relatiile mele nu sunt armonioase, nu ma descurc bine din punct de vedere financiar, viata mea este haotica, corpul ma doare, sangereaza,se umfla, se invineteste, imbatraneste, oamenii ma sufoca, sunt absenti, rareori am bani, nu reusesc niciodata sa fac ce-mi propun, nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea".

    Cum suna aceste afirmatii
     negative?

     Aceste afirmatii negative dovedesc nemultumirea, lipsa de recunostinta, de apreciere, modul de gandire negativa, dovedesc convingeri limitative care nu-ti dau voie sa te deblochezi din stramtoarea mintii. Cand bati toba neincetat si povestesti cu lux de amanunte cat de bolnav sau nefericit esti, legea atractiei incepe sa caute orice mijloc pentru a-ti aduce in realitate aceleasi nemultumiri, stari de rau, o realitate nesatisfacatoare. Aceste convingeri sunt ganduri intretinute o perioada mai lunga de timp avand convingerea limitata asupra unei situatii. Convingerile negative intretinute o perioada lunga de timp tind sa ia forma fizica, ca si cele pozitive. Daca ai purta un dialog interior si ti-ai pune intrebari din diferite aspecte ale vietii, vei observa o lipsa de raspuns multumitor. Vei scoate la suprafata acele convingeri limitative care nu ti-au dat voie sa-ti imaginezi si sa speri la mai mult.
    Viata nu este complicata. Noi o complicam prin modul nostru de a gandi. Daca ne-am analiza gandurile despre noi si despre viata, ne vom da seama ca experientele noastre de viata sunt intr-o continua schimbare. Fiecare zi este unica, speciala, nimic nu este imuabil. In fiecare zi  ne putem imbunatati modul de a gandi, tiparele mentale, iar legea atractiei va raspunde gandurilor noastre imbunatatite, deoarece punctul de atractie este momentul prezent.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...