luni, 1 decembrie 2014

Un decembrie Magic!


      ”Dăruiesc și primesc daruri cu grație.

Aprecierea și acceptarea acționează la fel ca doi magneți extrem de puternici, care atrag clipă de clipă diferite miracole. De aceea, ori de câte ori cineva îmi face un compliment, îi zâmbesc și îi mulțumesc. Complimentele sunt un dar al prosperității și am învățat să le primesc cu grație. Ziua de astăzi este un dar sacru al Vieții. Îmi deschid larg brațele pentru a primi întreaga măsură a prosperității pe care mi-o oferă astăzi Universul. Sunt deschis în fața ei în fiecare moment al zilei și al nopții. Știu că există moment în care Universul îmi dăruiește mult mai mult decât îi pot oferi eu. Au existat în viața mea oameni care m-au ajutat enorm, în momente când nu puteam face nimic pentru a-i răsplăti. Mai tarziu i-am ajutat și eu pe alții și astfel ciclul dăruirii și al primirii a continuat. De aceea, mă relaxez și mă bucur de abundența din momentul prezent.”
Louise L. Hay

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Sursa foto: Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...