vineri, 10 octombrie 2014

"De ce tocmai mie?"


”Nu m-am mai întrebat niciodată de ce mi se întâmplă uneori lucruri ciudate, caraghioase sau de-a dreptul rele. Iar daca mi se va întâmpla vreodată să mi se strice mașina, cu siguranță nu o să-mi mai spun "De ce tocmai mie?"

În viață există urcușuri și coborâșuri. Teama, îngrijorările, nesiguranța, descurajarea sunt principalele emoții negative care distrug tot ce prind în cale, inclusiv sănătatea noastră, fără să le le pese sau dacă au fost invitate în viața noastră. Atenția deliberată în momentul prezent asupra aspectelor și situațiilor pozitive, ne pot schimba starea de spirit și implicit emoțiile negative.

 Tot ce ni se întâmplă este atras de noi prin gândurile și emoțiile pe care le-am emis, iar legea Atracției face ca lucrurile să se întâmple. Nu este nimic întâmplător, orice întâmplare este o lecție, o lecție de viață. Privind aceste lecții și acceptându-le ca făcând parte din viața noastră, vom învăța să nu ne mai întrebăm, ci doar să răspundem, să fim dornici să învățăm lecțiile care ne-au fost date, să creăm, să iubim și mai ales să iubim momentul prezent, cu așa o luciditate, încât să deschidem larg brațele pentru a primi toate binecuvântările, pacea și armonia, iubirea și fericirea.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...