miercuri, 17 septembrie 2014

"Viata nu este despre a astepta trecerea furtunii... Este despre a invata sa dansezi in ploaie!" VIVIAN GREENE

https://www.youtube.com/watch?v=X89rZkKBnPU



Intelegand cu adevarat puterea recunostintei iti poate schimba pentru totdeauna viata!
Asa ca bucurati-va de aceasta poezie " Raportul Vremii" de G.B. Gallagher

"Sunt vertical in orice zi , este o zi buna"...

Asta e ceea ce spun intotdeauna. Si multumesc pentru sanatatea mea.
Daca ma întrebi pe mine, "Ce mai faci?" 
Voi raspunde, "MINUNAT/ GROZAV!" 
Pentru ca asa cum spun, asa si fac. 
Si  multumesc ca-mi pot alege atitudinea.
Când viata-mi da nori negri si ploaie, 
apreciez umezeala ce aduce o bucla/ un carliont moale in parul meu.14:06
Când viata îmi da lumina soarelui,
 imi întorc cu recunostinta fata în sus pentru a-i simti caldura pe obrajii mei.
Când viata aduce ceata,
 imi strang puloverul  in jurul meu si multumesc pentru tainica invaluire racoroasa  care face ca obisnuitul sa para neobisnuit si uimitor.
Când viata aduce ninsoarea, ma reped afara pentru a prinde pe limba primii mei fulgi, sa gust miracolul de gheata care este un fulg de nea.
 Evenimentele si experientele de viata sunt ca si vremea - Ele vin si  pleaca, fara sa tina cont de alegerea mea.
Asa ca, ce naiba ?! Pot decide la fel de bine sa ma bucur de ele.
Pentru ca într-adevar, ESTE un timp pentru fiecare scop sub inaltul cerului.
Fiecare sezon/anotimp aduce  propriile sale binecuvântari unice ...
... SI EU MULTUMESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...