vineri, 12 septembrie 2014

Libertate totala


   " Fundamentul vietii tale este libertate absoluta! "

    De cand ne-am nascut, intotdeauna ne-a placut sa facem ce vrem. Dar pe parcursul procesului de crestere fizica si spirituala, ne-am lasat convinsi de societate, de cei din jurul nostru sa facem ceea ce credeau ei de cuviinta fara sa tinem cont de menirea noastra, am acceptat sa fim condusi si am renuntat de a ne crea propria noastra realitate. Am fost invatati sa ascultam si sa facem ce ne zic altii fara sa tinem cont de ceea ce ne dorim cu adevarat. Si astfel, ne-am trezit ca in loc sa mergem in directia devenirii noastre, noi ne-am lasat libertatea de a alege si am mers pe drumul construit de altii de teama de a nu-i pierde pe ceilalti.
    Dar nu este nimic gresit pana aici, pentru ca am ajuns sa ne dam seama ce ne dorim cu adevarat, doar atunci cand am constientizat ce nu ne dorim. Astfel, ne-am adus aminte ca noi suntem creatorul experientei de viata si ca totul este in mainile noastre si ne-am mai adus aminte ca tot ce conteaza este sa ne simtim bine oriunde si oricand, sa ne dam seama de libertatea absoluta de a ne creea viata pe care o dorim.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...