luni, 28 iulie 2014

Haideti sa cautam dovezi de bucurie!


   "Starea de bine trebuie doar s-o accepti.Precum procedezi cu aerul pe care-l respiri, trebuie doar sa te deschizi si sa atragi starea de bine in fiinta ta".

   Daca am inteles cine suntem cu adevarat si am invatat sa cream prin gandurile si imaginile noastre, inseamna ca am inteles ca suntem puternici, ca putem crea starea de bucurie si ca acceptam starea de bine si conform legii Atractiei atragem esenta lucrurilor la care ne-am gandit, pe care le-am creat, circumstante, locuri, evenimente dintre cele dorite de noi. Iar cand simtim bucurie, toate circumstantele se schimba si fiecare celula din corpul nostru reactioneaza la acest sentiment, la aceste ganduri de stare de bine.
    Chiar daca stim sau nu stim, noi intotdeauna atragem lucrurile la care ne-am gandit, noi intotdeauna suntem iubiti, iubim la randul nostru si putem sa cautam deliberat dovezi de bucurie si prin aceste sentimente de iubire si de stare de bine intelegem natura fiintei noastre si ne putem focaliza atentia doar asupra lucrurilor bune, a dragostei, a armoniei, a bucuriei, a sanatatii si sa le acceptam in viata noastra, sa ne inunde corpul, mintea si intreaga constiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...