luni, 9 iunie 2014

In profunzimea fiintei mele, chiar in centrul ei, se afla un izvor de iubire infinita.



   "Ii permit acum acestei iubiri sa iasa la suprafata, sa imi umple inima, corpul, mintea, constiinta si intreaga mea fiinta, sa emane din mine in toate directiile si sa se intoarca la mine inmiita.Cu cat daruiesc mai multa iubire, cu atat mai multa iubire am de daruit, caci sursa ei este infinita. Daruirea iubirii ma face sa ma simt bine. Ea este expresia bucuriei mele interioare.
     Ma iubesc pe mine insumi; de aceea, ma ingrijesc cu atentie de corpul meu. Il hranesc cu cele mai alese alimente si bauturi, il spal si il imbrac cu dragoste, iar corpul meu imi raspunde cu aceeasi iubire, printr-o stare de sanatate perfecta si printr-o vitalitate deboranta.
       Ma iubesc pe mine insumi. De aceea, imi asigur un camin confortabil, care sa corespunda tuturor nevoilor mele si in care sa ma simt bine. Umplu toate camerele cu vibratia iubirii,astfel incat toti cei care intra in casa mea (inclusiv eu) sa simta aceasta iubire si sa fie hraniti de ea. Ma iubesc pe mine insumi. De aceea, lucrez intr-un domeniu care imi face placere, care imi foloseste toate talentele si capacitatile creatoare, alaturi de oameni pe care ii iubesc si ma iubesc, si care imi ofera un salariu excelent. Ma iubesc pe mine insumi. De aceea, ma comport plin de iubire fata de ceilalti oameni si ma gandesc cu dragoste la ei, intrucat stiu ca ceea ce daruiesc se intoarce la mine, inmiit. Nu atrag in lumea mea decat oameni plini de iubire, care reflecta iubirea pe care o eman. Ma iubesc pe mine insumi.De aceea, imi iert trecutul si ma eliberez in totalitate de el si de toate experientele de odinioara, astfel incat sa fiu liber. Ma iubesc pe mine insumi. De aceea, traiesc in totalitate in momentul prezent, bucurandu-ma de fiecare clipa si stiind ca viitorul meu este minunat, fericit si sigur, intrucat sunt copilul preaiubit al Universului, care are intotdeauna grija de mine, acum si de-a pururi."
                                         

                                                    SI  CHIAR  ASA  ESTE!
                                                                                     Louise L. Hay                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...