vineri, 4 aprilie 2014

Oferă îmbrățișări oriunde mergi!


”Noi avem nevoie de 4 îmbrățișări pe zi pentru a supraviețui, de 8 îmbrățișări pe zi pentru a ne menține și 12 îmbrățișări pe zi pentru a ne continua creșterea. "
                                                   Virginia Satir

Vă ofer în continuare, conținutul unei scrisori adresată autorului Jack Canfield, unul dintre ”cei mai îndrăgiți vorbitori inspiraționali din America, care a scris povești atemporale legate de miracolele care se produc în fiecare zi ".

         " Dragă Jack ,

Mi-am început ziua într-o STARE DE SPIRIT destul de proastă. Prietena mea Rozalind a trecut pe la mine și m-a întrebat dacă am de gând să practic astăzi tehnica îmbrățisărilor. Am mormăit ceva, dar apoi am început să mă gândesc mai serios la tot ce ne-ai învățat în decursul săptămânii. Am recitit paginile pe care ni le-ai dat și am simțit cum mi se strange inima la gândul de a-mi îmbrățisa colegii de muncă. În cele din urmă, m-am DECIS să fac din această zi, o "zi a îmbrățișărilor”, așa că am început să-i îmbrățișez pe clienții care treceau pe la casa de marcat. Era minunat să vezi cum se luminau la față majoritatea oamenilor. Un student a sărit chiar pe tejghea și a început să danseze. Au fost câțiva clienți care s-au întors și m-au rugat să-i mai îmbrățișez o data. Doi colegi de muncă de la departamentul de service care nu și-au vorbit niciodată au fost atât de surprinși încât ceva mai târziu i-am văzut pe coridor vorbind unul cu celălat și râzând. Cred că i-am îmbrățișat pe toți cei de la Wharton Business School, iar STAREA mea proastă de azi dimineață, inclusiv anumite dureri fizice pe care le aveam mai devreme, au dispărut ca prin farmec. Îmi pare rău că m-am lungit cu vorba, dar experiența de astăzi m-a umplut de ENTUZIASM. Partea cea mai frumoasă a fost atunci când cel puțin zece oameni s-au îmbrățișat simultan în fața casei mele de marcat. Nu-mi venea sa cred ce se întâmplă."

                                                                                               Cu drag Pamela Rogers

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...