luni, 6 ianuarie 2014

Un An Nou, un nou început !



  Consider că este un nou an și merităm să-l începem cum se cuvine, cu gânduri pozitive și afirmații de același fel, care au rol important în viața noastră. Nimeni altcineva nu are putere asupra noastră decât noi înșine prin a ne examina gândurile pe care le emitem și afirmațiile pe care le rostim.
  Afirmațiile pozitive atrag situații pozitive. Să ne folosim cu întelepciune de ele și să ne schimbăm modul de a gândi, să optăm deliberat pentru aceste gânduri care ne pot schimba viața în bine.Iar aceste afirmații ne imbogațește corpul, mintea și sufletul. De aceea o să începem anul cu scurte afirmații care ne pot schimba starea de spirit, convingerile și viziunea asupra realitații noastre.
                                                                                            .
LUNI
   
   Este prima zi de serviciu din săptămână. Îmi fac ordine în gânduri, îmi alimentez corpul și îmi încep ziua plină de iubire acolo unde mă aflu. Îmi iubesc serviciul. El reprezintă tiparele mentale care le-am avut în trecut. Acum mi-am schimbat modul de-a gândi și mă adresez Divinului care îmi deschide multe uși noi.  

 În fiecare zi am ce învăta, iar viata mea devine din ce în ce mai usoară.                           

                                                                 MARȚI

   În această dimineată mă trezesc plină de vitalitate. Dupa un somn odihnitor energiile mele sunt încărcate pozitiv, create prin gândurile mele pozitive și energii de care am nevoie rezultate din alimentele pe care le dau organismului meu.
  Ziua trece, iar eu ramân deschisă și receptivă la toate ideile, fără să ma lupt, deoarece știu că tot ce am nevoie o să vina singure la mine.

    MIERCURI

  Este mijlocul săptămânii, iar eu sunt împăcată cu Universul pentru ca este de partea mea. Încep să parcurg o noua zi din nenumaratele zile din viata mea. Aceasta aduce noi experiențe, iar greșelile mele mă învată cum să procedez mai bine data viitoare.
  Aș putea să zic că nu greșesc, doar învăț. În loc să mă critic, optez pentru gânduri pozitive și mă aprob pe mine însămi.



                                                                 JOI

   Este penultima zi din săptămână și rezonez la unison cu întreaga frumusețe a vieții. Îmi place să mă trezesc dimineata când știu că am ceva important de făcut, dar imi place și să râd și să am simțul umorului. Chiar dacă este spre sfârșitul săptămânii, viata mi se pare frumoasă și ușoară. Orice experientă m-a învațat să respir profund, să mă relaxez și să-mi aduc aminte de ce anume îmi doresc.
  Primesc cu brațele deschise orice idee nouă, de aceea mă aflu la locul și la momentul potrivit.

    VINERI

  Este ultima zi din săptămână. Îmi ofer doza sănătoasă de iubire necondiționată, mă relaxez și mă încredintez Universului, știind că mă ajută în tot ce trebuie să fac.În trecut, această zi era obositoare și mă făcea să mă simt tristă. Acum sunt puternică, fericită și pot să țin pasul cu tot ce-mi rezervă viitorul.
  În caz că intervine ceva, rog Universul să mă ajute să o rezolv și astfel am sansa în fiecare zi să cresc, să descopăr noi și noi oportunități, deoarece succesul depinde numai de mine.

                                                               WEEKEND

   Mă detașez de restul zilelor din săptămaână și weekend-ul este numai pentru mine. Îmi permit să fac tot ce vreau. Dacă vreau stau, dacă vreau fac ce-mi place. Aceste zile le privesc ca pe un soare deoarece știu că soarele este sus undeva în Univers, iar El  mă ajută să mă simt bine în aceste zile. Eu nu trebuie decât să-l chem, iar El îmi dă pacea interioară, inspirație și tot ce am nevoie, pentru că și eu îi trimit gândurile mele cele mai bune pentru mine, familie, prieteni și pentru întreaga planetă.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...