vineri, 17 ianuarie 2014

Lucrurile care îmi plac.



  Energia pe care o am, o folosesc la toate lucrurile pe care vreau să le fac, care îmi plac și care mă fac să mă simt bine. Fiecare lucru are tehnica sa. Mă odihnesc când știu că trebuie, iar corpul meu este mulțumit și recunoscător. Uneori nu fac nimic. Stau , meditez, ascult muzică, scriu, citesc sau fac aerobic. Astfel îmi încarc energia prin gândurile mele creatoare care mă fac să mă simt bine. Eu îmi creez tipare mentale pline de optimism, speranță, bucurie și o atitudine pozitivă .
Știu că dacă fac numai lucrurile care mă fac să mă simt bine, chiar și treburi casnice și cultiv cu încredere aceste gânduri și acțiuni, primesc înapoi esența gândurilor pe care le-am emis, acțiuni pozitive și o stare care să mă facă să mă simt din ce în ce mai bine. De asemenea știu, că dacă mă concentrez asupra situațiilor pozitive, ele atrag alte situații de același fel, armonie și implicit realitatea: evenimente, oameni, circumstanțe și esența gândurilor pe care le-am emis.
Iubirea de sine, acceptarea și încrederea îmi oferă energia de care am nevoie pentru a-mi rezolva mai usor activitățile.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...