vineri, 10 ianuarie 2014

În fiecare zi descopăr noi oportunități


                              Vineri

Este ultima zi din săptămână. Îmi ofer doza sănătoasă de iubire necondiționată, mă relaxez și mă încredințez Universului, știind că mă ajută în tot ce trebuie să fac. În trecut, această zi era obositoare și mă făcea să mă simt tristă. Acum sunt puternică, fericită și pot să țin pasul cu tot ce-mi rezervă viitorul.
În caz că intervine ceva, rog Universul să mă ajute să o rezolv și astfel am șansa în fiecare zi să cresc, să descopăr noi și noi oportunități, deoarece succesul depinde numai de mine.



                              Weekend

      Mă detașez de restul zilelor din săptămână și weekend-ul este numai pentru mine. Îmi permit să fac tot ce vreau. Dacă vreau stau, dacă vreau fac ce-mi place. Aceste zile le privesc ca pe un soare deoarece știu că soarele este sus undeva în Univers, iar El  mă ajută să mă simt bine în aceste zile. Eu nu trebuie decât sa-l chem, iar El îmi dă pacea interioara, inspirație și tot ce am nevoie, pentru că și eu îi trimit gândurile mele cele mai bune pentru mine, familie, prieteni și pentru întreaga planetă.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...