luni, 27 ianuarie 2014

Fiecare organ are functiile lui.



 Primesc tot ce îmi oferă viața. Știu că corpul meu funcționează perfect, de aceea îl ajut și îl hrănesc cu cele mai bune alimente, dar și cu emoții și gânduri pozitive.
 Fiecare organ are funcțiile lui: " stomacul are funcția de a digera ideile, creierul are funcția de a gândi și de a stoca gândurile, iar subconștientul de ale transforma în realitate ". De aceea sunt liberă să folosesc acele gânduri care mă ridică și mă stimulează, astfel încât să mă simt bine și să rezonez cu ce primesc și îmi doresc de la viață. Știu că tot ce gândesc contribuie la viitorul meu, de aceea îmi aleg gândurile cu grijă, iar dacă apare un gând nedorit, eu știu că-l pot schimba cu inversul aceluiaș gând, adică un gând dorit.

 " Atunci când ne iubim cu adevărat pe noi înșine, toate celelalte domenii din viața noastră funcționează impecabil ".

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...