vineri, 31 ianuarie 2014

Ce rol au afirmațiile pozitive ?



Recapitulăm că, afirmațiile pozitive ne îmbogățesc mintea, trupul și sufletul, ne schimbă starea de spirit, convingerile și viziunea asupra realității noastre. Orice gând afirmativ plantat corect în mintea conștientă prin cele cinci simțuri: auz, văz, pipăit, miros și gust, este transmis minții subconștiente, care trece la acțiune prin intermediul emoțiilor - emoțiilor pozitive care sunt: credința - cea mai puternică emoție pozitivă, urmată apoi de iubire, dragoste, bucurie, entuziasm și speranță.
 Aceste gânduri afirmative pot influiența mintea subconștientă cu ajutorul credinței.
         Ele se mai numesc AUTOSUGESTIE!                                         
                                                                                                                                                                                                 AFIRMAȚIE                        

                                     În infinitatea vieții mele, totul este perfect,
                                                   integral și desăvârșit.
                                    Viața mea se reînnoiește încontinu. Fiecare
                                    moment din viața mea este nou și îmi conferă
                                                         o mare bucurie.
                                     Mă folosesc de gândirea afirmativă pentru
                                      a obține tot ceea ce-mi doresc de la viață.
                                     Aceasta este o noua zi, în care îmi doresc un
                                                              eu nou.
                                      Gândesc diferit. Vorbesc diferit. Acționez    
                                     diferit. Ceilalți oameni mă tratează altfel.
                                    Noua mea lume este o reflectare a noului meu
                                                             mod de a gândi.
                                       Este o mare bucurie pentru mine să pot
                                    planta aceste semințe noi, știind că ele se vor
                                       transforma cândva în experiența de viață.
                                               Totul este perfect în lumea mea.

                                                   LOUISE L. HAY        

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...