luni, 13 ianuarie 2014

VĂ MULȚUMESC TUTUROR!



    Doresc sa aduc mulțumiri din toată inima, tuturor prietenilor G+ care mă susțin, mă urmaresc postare dupa postare, tuturor cititorilor și mai presus membrilor care sunt inscriși pe acest blog, dar si cititorilor care nu sunt pe G+.
     Cu greu imi stapanesc emoțiile, scriind aceste rânduri de mulțumire, când realizez ca a mai trecut o perioadă de timp de când scriu și nu de mult am vrut sa renunț. Dar am învățat că PERSEVERENȚA este un factor esențial de transformare a dorințelor în realitate. Deci voi persevera în a aplica aceste principii pentru a-mi indeplini dorințele ( unele împlinite ) și menirea mea în această viață, dar și pentru voi să învățați aceste procese de dezvoltare personală.

   Vreau să menționez că cele mai cotate postari le-am avut în luna decembrie cu postările deliberat făcute pentru sărbatorile de iarnă, ca să avem un control absolut asupra gândurilor, o stare de spirit bună, să ne simțim bine și să ne bucurăm cu adevarat de magia sărbătorilor.
    Mai precis, cele mai multe afisari de pagina le-am avut la postarile: " O îmbrățișare în noaptea de Crăciun", " O inspirație de Revelion" și " Crezul Optimiștilor".
     Dar viața nu este numai o sărbătoare, deși așa ar trebui să fie prin natura noastră de oameni, de fii ai lui Dumnezeu. Noi suntem din naștere predestinați să fim fericiți, să iubim, să fim iubiți și să cunoaștem abundența reală și spirituală. Dar datorită circumstanțelor exterioare, a celor din jurul nostru și a noastră, noi uităm să ne amintim cine suntem cu adevarat și ce ne dorim cu adevarat de la viată.

    Prin aceste procese de dezvoltare personală, noi putem învăța și aplica aceste metode, în care să ne canalizăm energiile și vibrațiile in direcția dorită de noi, astfel încat să cunoaștem starea de bine, fericirea și iubirea.
    Stiți si voi, că atunci când ne simțim bine, avem impresia că il avem pe Dumnezeu la picioarele noastre. Deci starea de bine atrage mai departe situații, lucruri, oameni, locuri, care ne fac să ne simțim și mai bine.

    Cu toții imi dați o sursă continuă de inspirație. Fără voi cititorii nu cred că aș mai fi continuat să scriu. Este un sentiment de mulțumire pe care il simt atunci când văd că cititorii si prietenii G+ mă iubesc, imi urmaresc scrierile si mai ales mă apreciază.
    Am învațat că viața și iubirea traite conștient, ne ajută să ne simțim bine, sa ne lărgim orizonturile, să fim mai înpliniți, mai constienți, mai fericiți si mai plini de iubire.

    Se spune că venim pe această lume fără nimic, doar cu energii creatoare și vibraționale care să le folosim în direcția devenirii noastre. Dar pe parcursul timpului de creștere spirituală, noi uităm pentru ce ne aflăm in aceasta lume: Să iubim, să fim iubiți, să fim fericiți, să cunoaștem starea de bine și de acceptare.
   Acum avem ocazia să învătăm și să aplicam aceste procese, care ne fac să fim alți oameni mai buni, să iubim și să fim iubiți necondiționat, să iubim prezentul - acest moment prezent.

   Acestea sunt doar câteva din puterea noastra interioară si personala. Să alegem să ne dezvoltăm aceasta putere, acest proces de transformare interioară.




                                                     VĂ  IUBESC  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...