luni, 9 decembrie 2013

De ce iubim sărbătorile de iarnă ?




  Eu iubesc sărbătorile de iarnă pentru colindele care se cântă în pragul sărbătorilor , fiind străvechi cântece populare de urare , care dau valoare simbolistică obiceiurilor , care ne încântă cu mesajele lor din moși stramoși. Le iubesc deoarece este cea mai deosebita perioada a anului cu acea magie aparte a sarbatorilor , prin reintoarcerea in timp a copilariei , pentru cozonacii abia scosi din cuptor , pentru aromele de scortisoara , vanilie si portocala si bineinteles pentru a impodobi bradul de Craciun . Dar cel mai mult iubesc sarbatorile pentru ca ma fac sa cred mai mult in iubire si in dorinta de a-i face pe cei din jurul meu sa se simta bine, deoarece cred in aceasta magie a visurilor care trezeste in mine emotii speciale.

Cand aceasta emotie este pe aceeasi lungime de unda cu dorintele mele, coloreaza cu adevarat aceste sarbatori sfinte si magice care domina intreg corpul prin vibratia iubirii. Iar aceasta emotie e iubirii naste in inima mea o atractie cu o frecvena uluitoare. Astfel, asa decurg lucrurile in tot ce iubim nu doar de sarbatori, ci in fiecare zi a anului, o putere irezistibila.
 Aceste emotii nu le am in cursul anului , ele revin in fiecare an in perioada Craciunului , cu cele mai deosebite si intime ganduri.
         Iar aceasta magie a Craciunului , este magia propriilor mele vise.

 Voi de ce iubiti sarbatorile de iarna ?

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...