luni, 4 noiembrie 2013

Dăruire.


               El a încercat în van să obțină mai mult de la viață
               Iar hambarul sau a rămas gol.
               Atunci, s-adus la un om înțelept și i-a spus
               Pe un ton implorător :
               Te rog, învață-mă cum pot avea succes în viață.
               Înțeleptul i-a răspuns:
               Pentru a primi, trebuie mai întâi să daruiești.


               Auzind acest lucru, omul a spus:
               Ce am eu de dăruit?
               Pâinea de-abia îmi ajunge pentru mine
               Și fiecare trebuie să trăiască.
               Eu doresc să iau ceva din depozitul infinit al vieții.
               Atunci înțeleptul i-a spus :
               În acest caz, trebuie să dăruiești mai mult.

               Omul și-a învățat lecția
               Și-a uitat de dorința sa de a primi.
               Și-a îndreptat atenția către umanitate
               Cu o iubire pe care nu o mai simțise până atunci.
               El a învățat să trăiască util și să dăruiască în permanență.
               Și astfel, zilele sale s-au umplut de bucurie,
               Iar el a devenit bogat în dăruire.

                                                                Arthur William Beer  

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...