luni, 5 august 2013

Casă, dulce casă!!


    Continui drumul într-o perfectă mulțumire sufletească și știu că mai am un pic și ajung acasă.
Pădurile și curbele line ale șoselei, lasă să se vadă splendoarea peisajului fără egal a munților Bucegi.
Peisajul este extraordinar, cu munți înalți, păduri dese și prăpăstii de nuanțe pastelate, ca într-o acuarelă chinezească. Mă simt plină de vitalitate și energie.
  Am învățat că viața este trăită din perspectiva corpului fizic, iar atunci când mă simt bine, tot ce văd în jur, mi se pare mai frumos. Iubesc locurile natale și mă gândesc cu bucurie să ajung acasă, unde mă simt bine, în frumusețe și pace.

~ by Gabriela Bogdan~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...