vineri, 19 iulie 2013

S-a terminat vacanța!



    Fără nici o îndoială, ca și această vacanță mi-o voi aminti întreaga viață.
Am învățat, că dacă privesc spre viitor cu așteptări pozitive, voi avea încredere în mine, în viață și în puterile mele creatoare.Mă simt împlinită și fericită de această vacanță și pot să retrăiesc clipele frumoase ori de câte ori vreau.
  Aici am avut o oază de recreere, de odihnă și de distracție și mi-am încărcat energiile pozitive create prin gândurile mele.Am întâlnit locuri perfecte unde să mă ascund de arșița verii ca să mă răcoresc, și nu m-am gândit niciodată că nu ar fi așa cum îmi doresc din punct de vedere al timpului și al distracțiilor. Dorința de a mă reîntoarce în astfel de locuri minunate, o plantez corect în minte, astfel încât ea să devină realitate.

 ~by  Gabriela Bogdan~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...