vineri, 12 iulie 2013

Luna în marea întunecată.



  Noaptea sosește cu pași repezi. Luna se oglindește în marea întunecată, strălucind în atingerea ei.
Contemplu cerul înstelat și linia orizontului dintre cer și pământ par să se unească, formând un tot luminat. Valurile înspumate se izbesc de mal și imediat sunt improșcată de milioane de stropi sărați de apă, aduși de vânt.Simt emoții de bucurie și fericire că mă aflu aici și acum. Eu știu că dacă sunt fericită acum în momentul prezent, urmatorul moment atrage mai multă fericire, manifestând atenție și recunostință pentru aceste clipe minunate.




  Această ultimă seară de neuitat, petrecută în una dintre cele mai frumoase stațiuni de la Marea Neagră, o văd ca fiind cea mai minunată dintre toate serile petrecute aici.Sunt momente în care îmi deschid larg brațele pentru a mulțumi Universului pentru tot ce mi-a oferit până acum. Știu că El îmi dăruiește mai mult decât pot eu oferi, de aceea sunt recunoscatoare pentru această ultima seară a acestei vacanțe.

  Fac ultimii pași pe nisipul dorințelor mele și în lumina lunii retrăiesc această minunată vacanță, prin imaginile pe care le-am creat în mod voit. Îmi aleg dorințele și gândurile cu mare grijă, deoarece știu că ele îmi modelează viitorul.
            Viața este frumoasă!

Gabriela Bogdan
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...