vineri, 5 iulie 2013

Cum este apusul de soare la malul mării?



       

  Cum este apusul de soare la malul mării? Vă spun eu! Este un moment unic ce nu se poate exprima în cuvinte. Este un moment de perfecțiune să vezi cum ziua pleacă și vine încet, încet noaptea.Se lasă liniștea serii și se simte briza mării cu aroma ei unică, pe care o adulmec cu o mare satisfacție și mă gândesc deliberat la acest moment prezent. Ca și alții, nici eu nu fac excepție să admir pe plajă cum soarele se îndepartează și se apropie luna, cum simt nisipul că se răcește sub picioarele mele și cum totul începe să se scufunde într-o culoare magnifică a nopții. Mă învăluie sentimente plăcute, pe care le simt în trup și suflet în această seară minunată.
  Iubesc clipa de față necondiționat și dau voie fluxului de energii pozitive să-mi cuprindă mintea, trupul și sufletul.


+
  Privesc cum valurile înspumate se apropie de tărm, se sparg și apoi se retrag. Luna începe să-și facă apariția luminând în marea întunecată. Aceste clipe, aceste trăiri, îmi aduc aminte cât de minunată este viața. În fiecare zi și în fiecare moment sunt lucruri pentru care sunt recunoscătoare și astfel îmi schimb starea interioara de spirit care atrage dupa sine alte momente pentru care să mă simt la fel. Privesc frumusețile locului unde mă aflu și savurez acest moment unic de entuziasm, care mă face să cred că se va petrece și în viitor. Astfel de frumuseți, se întâmplă în fiecare zi, doar sa fim conștienți de ele.
  Viața este minunată.

 Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...