miercuri, 12 iunie 2013

Pe zi ce trece mă simt din ce în ce mai bine!

     



    AFIRMAȚIE!

În infinitatea vieții mele, totul este perfect, integral și desăvârșit.

   Consider că trebuie să mă eliberez de orice tipar care opune rezistență în mintea mea.
Nici un astfel de tipar nu are o putere reală asupra mea. Eu reprezint singura putere reală asupra mea. Eu reprezint singura putere în lumea subiectivă. Îmi accept cât de bine pot toate schimbările din viata mea. Mă accept pe mine însămi și felul în care mă schimb. În acest scop, fac tot ce-mi stă în puteri. Cu fiecare zi care trece, procesul devine din ce în ce mai ușor. Mă bucur că îmi accept propriul ritm interior și că nu mă opun curentului vieții mele aflate într-o continuă schimbare.
      Astăzi este o zi minunata. Aceasta este alegerea mea.
      Totul este perfect în lumea mea
     
 Louise L. Hay
Sursa foto: Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...