luni, 8 aprilie 2013

Trecut și viitor.

   
 
 
         
            Depinde numai de mine


      " Când și când, mă descurajez,
        Când văd norii amenințători de pe cerul vieții  mele
        Dar apoi îmi aduc aminte
        De ceea ce m-i s-a întâmplat ieri,
        Nu mă refer aici la ziua de ieri,
        Și nici la lunile care au trecut,
        Ci la toate zilele de ieri din viața mea
        În care am avut șansa de a crește.
        Îmi amintesc de pildă de toate oportunitățile
        Pe care le-am lăsat să moară,
        Dar și de cele de care am profitat
        Înainte să treacă pe lângă mine.
        Îmi aduc astfel aminte că trecutul meu
        Nu a fost deloc ușor,
        Dar- cumva- am reușit să trec de el,
        Iar viitorul m-i s-a părut mai bun.
        Îmi aduc de asemenea aminte
        Că sunt un om capabil și liber,
        Și că succesul și fericirea mea
        Nu depind decât de mine".
                       James J . Metcalfe

Sursa foto: Internet
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...