vineri, 26 aprilie 2013

Fiecare zi este un nou început!


  La nivelul infinității vieții, totul este perfect și desăvârșit. Și totuși viața se schimbă în permanență.Nu există început și sfârșit, ci doar o reciclare constantă a substanței și a experiențelor. Viața nu este niciodată statică sau stagnantă, întrucât fiecare moment este nou.
Eu sunt una cu Puterea care m-a creat, iar aceasta mi-a dat capacitatea de a-mi crea propriile circumstanțe de viață. Mă bucur să știu că dețin această putere mentală, pe care o pot folosi așa cum doresc. Fiecare moment al vieții reprezintă un nou început și o îndepărtare de trecut. Momentul prezent reprezintă pentru mine începutul unei vieți noi.
  În lumea mea, totul este perfect."

   by Louise L. Hay
Foto: Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...